اغاني عربية mp3

اغاني كلمات اغنية

كلمات اغنية عايشين حياتنا لجاد خليفة

اللي يخون مرّة عمرك ماتبص عليه
\r\nالمثل قال اتقي شر من أحسنت اليه
\r\n
\r\nعايشين حياتنا ف دوامة، بنلفّ وندور مطرحنا
\r\nو الفرج يالله السلامة، والدنيا دايماً تجرحنا
\r\n
\r\nدنيتنا والله عجيبة، طيبة بتتفسر عيبة
\r\nعايشين حياتنا ف تغريبة، أقرب مالينا بيخدعنا
\r\n
\r\nوالناس في الواقع بتمثِّل،ولسانها ف ضهرك بتطوِّل
\r\nمفعول الخير مش بيطوِّل، يا دنيا امتى هترضينا؟!
\r\n
\r\nصبرنا ياما وملّينا، ساكتين في عمرنا ما شكينا
\r\nالزمن وانت علينا، والهمّ جوانا مالينا
\r\n
\r\nدنيتنا والله عجيبة، طيبة بتتفسر عيبة
\r\nعايشين حياتنا ف تغريبة، أقرب مالينا بيخدعنا
\r\n
\r\nوالناس في الواقع بتمثِّل،ولسانها ف ضهرك بتطوِّل
\r\nمفعول الخير مش بيطوِّل، يا دنيا امتى هترضينا؟!