اغاني عربية mp3

عايشين حياتنا

جاد خليفة

29.11K
تحميل عايشين حياتنا mp3

كلمات اغنية عايشين حياتنا


جاد خليفة | منوعات

اللي يخون مرّة عمرك ماتبص عليه
المثل قال اتقي شر من أحسنت اليه

عايشين حياتنا ف دوامة، بنلفّ وندور مطرحنا
و الفرج يالله السلامة، والدنيا دايماً تجرحنا

دنيتنا والله عجيبة، طيبة بتتفسر عيبة
عايشين حياتنا ف تغريبة، أقرب مالينا بيخدعنا

والناس في الواقع بتمثِّل،ولسانها ف ضهرك بتطوِّل
مفعول الخير مش بيطوِّل، يا دنيا امتى هترضينا؟!

صبرنا ياما وملّينا، ساكتين في عمرنا ما شكينا
الزمن وانت علينا، والهمّ جوانا مالينا

دنيتنا والله عجيبة، طيبة بتتفسر عيبة
عايشين حياتنا ف تغريبة، أقرب مالينا بيخدعنا

والناس في الواقع بتمثِّل،ولسانها ف ضهرك بتطوِّل
مفعول الخير مش بيطوِّل، يا دنيا امتى هترضينا؟!